Produkter

Om Syskonhuset

Hjälp & Support

När du behöver hjälp, produktinformation, vill ha support eller reklamera är det enkelt att kontakta oss. Vi är ett e-postmeddelande eller telefonsamtal bort.

Hjälp & info före köp

Behöver du köpråd, har en specifik eller allmän produktfråga eller vill veta mer om Syskonhuset kontaktar du oss via denna e-postadress:

info@syskonhuset.se

Support efter köp

Behöver du teknisk hjälp, har frågor om användning, montering, smörj och underhåll eller vill ha allmänna råd efter ditt köp använder du denna e-postadress:

support@syskonhuset.se

Reklamation efter köp

Det är alltid tråkigt att behöva reklamera något, men vi hjälper dig genom processen. För att din reklamation ska gå snabbt och smidigt behöver den innehålla:

- Beskrivning av reklamationen (beskriv felet så bra du kan)
- Kopia på kvitto (alternativt ditt ordernummer eller annat bevis på att varan är köpt hos Syskonhuset)
- Bild på reklamationen (1-3 bilder som visar felet eller skadan)
- Serienummer (gäller barnvagnar). Du hittar oftast en etikett på vagnens chassi med serienumret.
- Dina kontaktuppgifter (namn, adress och telefon)

Vänligen använda denna e-postadress för din reklamation: (vi återkommer med en bekräftelse på mottaget ärende)

support@syskonhuset.se

Telefon

Telefonsupport vardagar kl. 10.00 - 17.00
018-337030